Solskenenergi c8

Direktlänk till inlägg 2 oktober 2013

Firat Starstable

Av Alicia Friendwater - 2 oktober 2013 20:13

Jag har tagit bilder när jag dräglat till Södra jorvik, försökt flyga över, och firat Starstable! :D           

Efter jag försökte flyga firade jag med lite raketer  på Starstable WEEE!

       

Jag kan säga tyvär.. jag är Tilde Silverdawn jag hade kontot bara för att men ändå jag vill inte ha några hemligheter. :)


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Alicia Friendwater - 17 oktober 2013 14:38

Hej! Tar ingen paus från ss för varje dag minst en kvart kan jag va inne på pappas dator där det ej laggar, OCH ska jag flytta till bloggo igen? förlåt för dålig bloggning.. :c ...

Av Alicia Friendwater - 10 oktober 2013 21:54

Tyvär stämmer rubriken jag har haft skit ont i huvudet ont i ögonen trött så jag nöjer mig ganska bra med att spela wii, My sims kingdom, mitt liv suger jag ska äta ett hål, har skrattat så mycket idag och ätit Falukorv till middag, Starstable laggar...

Av Alicia Friendwater - 9 oktober 2013 13:23

OMFG FIINA *-* Släppa ut hästar i hagar? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DÖÖÖÖR AV SPÄNNING Hejsan!Andalusier har kommit till ön och antalet stallplatser i ditt hemstall har ökat i denna veckas uppdatering!Nya hästar:- Dessa tre vackra Andalusier har komm...

Av Alicia Friendwater - 9 oktober 2013 13:23

OMFG FIINA *-* Släppa ut hästar i hagar? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD DÖÖÖÖR AV SPÄNNING Hejsan!Andalusier har kommit till ön och antalet stallplatser i ditt hemstall har ökat i denna veckas uppdatering!Nya hästar:- Dessa tre vackra Andalusier har komm...

Av Alicia Friendwater - 8 oktober 2013 13:19

Hej.... Vill ni att jag ska starta GIMP skola när jag lär mig GIMP Bra? Jag har en manual på svenska men dock så vet jag inte hur jag öppnar den. men få se om bilden kommer upp nu?!!? JENNNYYY SNOOOWHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII...

Presentation


Jag bloggar då om ett Starstable spel! Nyheter: Starstable Fyller år!!

Fyrverkerier:
- Fira ordentligt med fyrverkerier! Utanför Moorlandstallet, i Fort Pinta och utanför Silvergladebyn så finns det speciella fyrverkeri-stationer där du och dina vänne

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker du om dess senaste 2 årens Outfit till Födelsedags festen i Starstable?
 Utmärkt och Jätte fin!
 Mycket fin!
 Fin
 Mitt e mellan
 Både och
 Dåligt
 USCH!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4 5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards